Keresés ebben a blogban

szerda, november 24, 2010

Kulcskérdés

Tegnap továbbfajult a kulcskérdés. Kami embere - Laci bácsi(?) - sikeresen legyártotta a kulcsot, amivel a 2 tank és az ülés nyílik, a gyújtás zár azonban elpusztult, de szerinte javítható. Ezért kivonultam Kamihoz, és egy rövid 2 órás barmolással lebontottuk a zárat. Ehhez ki kellett húzni a 2 telószárat is, mert amúgy nem lehetett hozzáférni a zárhoz. Az mondjuk nem vágom, hogy ha egyszer a kapcsolót magát 2 csavar fogja, ami után a motor 1db csavarhúzóval indítható, akkor miért kell a zárat magát 2db M8-as agyonragasztózott fej nélküli csavarral felrakni. Rothadjon le a kezük!!!

Köszönöm a segítséget Szabinak, aki nélkül sokkal unalmasabb lett volna az este és Kaminak, aki nélkül még most is ott furkálnám a zárat :D

Nincsenek megjegyzések: